Imatges de Flickr
Rossend Areny - Conseller del Comú de Sant Julià de Lòria
Vicenç Alay - President
Comitè Executiu
David Rios - Primer Secretari
Pere López - Conseller general socialdemòcrata i President del grup parlamentari mixt
Consellers generals socialdemòcrates
Joan Sans - Conseller del Comú d'Encamp
Cèlia Vendrell - Consellera del Comú d'Escaldes-Engordany
Aleix Mañosas - Conseller del Comú d'Escaldes-Engordany
Dolors Carmona - Consellera del Comú d'Andorra la Vella
Actualitat nacional > Imatge i model de país - Article d'opinió de David Rios
Diari d'Andorra - 20/03/2015 - David Rios

És el que té escriure cada quinze dies en aquesta columna. En el cas de la crisi que el país està vivint des que el FinCEN nord-americà va fer públic el famós informe, ja fa dies que tenim a l’abast múltiples opinions que analitzen la situació des de gairebé tots els punts de vista. Algunes opinions apel·len a la unitat política i ciutadana, altres al patriotisme, altres demanen que es dirimeixin responsabilitats, altres analitzen la bondat o no de les actuacions del Govern i de l’INAF… De tot una mica. En tot cas, voldria incidir en dos temes clau al meu entendre. El model de país i la imatge exterior. Perquè en aquests moments cal que reflexionem, i molt, sobre el model de país que tenim, per una banda, i com ens veuen des de l’exterior, per l’altra. Cap endins, hem de prendre mesures concretes i decidides a favor d’una major diversificació de la nostra economia en un marc de transparència i homologació internacional. I per això hem d’esmerçar grans esforços. Però cap enfora també hem de fer actuacions a favor d’una projecció internacional del país que trenqui els tòpics que hem estat i estem sentint aquests dies. A dia d’avui encara no tenim la marca Andorra definida. I aquest és un enorme handicap per afrontar situacions com les que estem vivint. Un bon posicionament del país sobre la base d’una bona imatge de marca projectada a l’exterior actua de coixí quan una crisi sectorial pot afectar tota l’economia i el prestigi del nostre país. Per això el Govern en funcions de manera immediata, aprofitant el pressupost d’Andorra Turisme, podria dissenyar una campanya publicitària internacional per contrarestar la situació que estem vivint. Si s’ha de refer la propera campanya turística per reorientar-la a aquest objectiu ningú no hi posarà pegues. Podria ser molt interessant projectar una bona campanya institucional internacional per restablir el bon nom d’Andorra. Una campanya que fes aflorar les virtuts que té el nostre país: natura, ben­estar, comerç, seguretat, esports, gastronomia… A banda, un dels deures urgents per al proper Govern hauria de ser definir la marca Andorra.




Veure article original

 
 
 
© Partit Socialdemòcrata - C/ Prat de la Creu, 59-65, Escala A, 2n Despatx 1, AD500 Andorra la Vella - Tel: +376 805 260 - Fax: +376 821 740 - psa@psa.ad
- Avís legal - I tu què pots fer?