El primer secretari del PS, Pere López, ha criticat que el Govern no té clara quina és la marca Andorra i lamenta, en aquest sentit, que es gasti els diners en festivals com ara l'Andorra Red Music i espectacles com els del Cirque du Soleil. Per a López aquestes actuacions deixen de banda els elements diferenciadors del país, com ara les compres i la natura.
Al partit socialdemòcrata creuen que el Govern ha perdut el rumb a seguir en matèria de promoció turística. El seu primer secretari considera que els últims esdeveniments que s'han programat són més aviat fruit d'iniciatives privades o promotors que volen venir al país, i que, en canvi, no serveixen per lligar el Principat amb els seus elements més característics.
Segons López, festivals com ara l'Andorra Red Music potser acontenten part del sector hoteler, però en deixen de banda altres, com per exemple el comercial. Assegura que són esdeveniments que "arriben més per iniciativa privada que per una línia estratègica i no s'han sabut integrar en els elements diferencials d'Andorra, com les compres, la natura i el patrimoni cultural",
Els socialdemòcrates creuen, a més, que el Goven està fent poques accions per promocionar el comerç del país, i que les que fan es focalitzen només en els eixos amb més renom, i deixen de banda altres zones menys transitades. Per a López, l'estratègia turística del país passa per posar més èmfasi en els elements diferenciadors del Principat, com ara les compres, la natura i el patrimoni cultural.
Veure article original